Šodien veltījām nedaudz laika tam, lai uzražotu jauno Žiguļa instrumentu paneli. Ievesmu smēlāmies no nosacīti sena raksta, kas bija publicēts krievu autosporta žurnālā “Avto Sport”, par VAZ 2101 sagatavošanu šosejas sacensībām. Rezultātu iespējams aplūkot bildēs. Tagad vēl tikai tas jāiemontē mašīnā un jāpieslēdz vadi.
Ak jā – vienīgais, kas mums šobrīd pilnībā nestrādās ir eļļas spiediena rādītājs, jo šobrīd motora blokā iespējams ieskrūvēt tikai eļļas spiediena lampiņu, savukārt, lai ieskrūvētu arī spiediena devēju, nepieciešams neliels Y formas dzelzītis, kas nāca tikai VAZ 2103 vai 2106 motoriem… Pagaidām to mums nav izdevies atrast. Varbūt šo ierakstu lasa kāds, kam pagalmā/garāžā/šķūnītī mētājas kāds 2103 vai 2106 motors, no kura šo dzelzīti varētu izskrūvēt un par nelielu, bet godīgu atlīdzību iegādāties? Ja tā ir – lūdzu sazinieties ar mums.
Atsaite: NACHOS Racing » Ņivas remonts - Folkreisa entuziastu apvienība
kameer veel neesmu aizvedis veco 2106 uz tolmetu ir dabuunams tas elljas deveejs .. atliidziiba vareetu buut info kur dabuut leetu sporta beņķi :D
Eļļas devēja kronšteinu teorētiski jau dabūju, taču pa ļaunu nenāktu iegūt vēl vienu tādu. Par sporta beņķi – kādam nolūkam? Ja vajag oficiālajām sacensībām, tad labākais risinājums ir piemeklēt kaut ko no šejienes – http://www.sandtler.de/ – ja nē, tad jāskatās. Teorētiski bija viens kaut kāds piedāvājumā no Pārogres, taču es nezinu ne tā stāvokli, ne ko vairāk. Taču, ja ir interese, tad varu mēģināt noskaidrot.
interesee bez homo .. kruumu gonkaam .. diezgan pa leeto .. ja sanaak kaut ko uzzinaat pado zinju